2011. március 5., szombat

Mementó

"Az egyetlen ember, aki valóban megért bennünket, az anya."
(Carl Gustav Jung) 



Nem rajongok a mulatós zenékért - persze meghallgatom őket -, de az egyik legjobbnak a 3+2 egy tényleg szép számát tartom, bizonyára ismeritek (azért választottam, mert talán ideillik, és szeretem is):
 

 A Szeretem az Anyukámat "klub" a facebookon versíró játékot hirdetett meg. A közösség tetszését elnyerő vers lesz a "klub" "himnusza". Úgy gondoltam, hogy nevezek eggyel. Mementó címet adtam neki, mert úgy gondoltam, ez a fogalom illik rá legjobban. Képek az emlékekből, "jelek, amik fontos dologra utalnak". Méghozzá arra, hogy Szeretem az Anyukámat, és Ő is engem. Remélem tetszik :)

Mementó

Még talán eszedben van,
mikor engem a kezedben tartasz,
s kedves mosollyal felelsz jóistennek
e szülinapi ajándékért?!

Vagy talán a nappalok,
mikor font kezedben mormolt
imák dörömböltek azért,
hogy én mindig veled legyek?

A gyerekkori délután,
Ahogy meséltél, pedig félig aludtál,
S gyönge csókkal hirdetted,
hogy te majd örökké álmaim kíséred?

Talán a letört kamasz
szívére tett ragtapasz,
ami azóta is, mint mindig fogja,
szilánkos szívét összefogja:
a saját Anyukája.

De... mi lesz velem,
ha te majd bennem leszel,
mikor a lelkembe fúrják
a szeretet tűpárnáját?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése