2011. március 10., csütörtök

Életre valótlan

"Lehet, hogy még nem is volt készen? ... - csak Isten megutálta és abbahagyta a hetedik napon."
(Márai Sándor)

Kezd lé állni a házhoz, ami arra kényszerít belülről, hogy váltsam valóra régi álmaimat. Így arra gondoltam, hogy veszek egy motort magamnak. Valami 125-ös sportmotort, szét is néztem a "piacon", és találtam egy szép kék honda nsr-t, nem is drága pézé.
Mellesleg, írtam egy verset. Szerintem nagyon ütős lett.

A képeket amúgy a flickr.com-ról szedem le. A hülyék azt hiszik, hogyha letiltják a jobbklikkes mentést, nem találom meg a kép linkjét, ha programnyelvben vagy miben keresgélek.
Mellesleg, Tori Amos ♪ R.E.M ♫ Trust Company ♥ Skip the use ♪ Tiger Riot - Shadows in G major ♫ (termések az elmúlt időszakban. egy hallgatást megér, sztem)





 Életre valótlan

Ma is, mint mindig
játékkal indul az élet;
Ám rettegek a múlttól,
és a jövőtől félek.

Ízek fagynak a nyelvemre,
tetszhalottként fekszem az ágyon,
fázok felkelni reggelente,
de a szemedre nem hányom.

Kedves emberek vesznek körül,
az idegenek szánva néznek;
"játssz az élettel és örülj",
de nincs szavam játszani.

Nekem gyönyör a heveny láz,
Mennyek mennye a pillanat,
hisz a meglényegült vakság
átkozódó fohásszal gyóntat.

Honkiverten az ágyban heverek,
szeretnék a mindenben henyélni,
és hiába az, hogy jól neveltek...
többé már nem tudok remélni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése