2011. március 25., péntek

El nem ismert költészet

Ma megírtam egy verset és ihletem jött. Az ihlet egy értékütköztető (múlt-jelen) vers, Infláció néven. Az emberek elértéktelenedését ábrázolná, a múlt és a jelen emberének összevetése, kicsit radikálisan, túlzóan jellemezné.
Alább, pedig olvashatjátok a verset, amit ma írtam. El nem ismert költészet a címe. Szerintem érdekes kis (szó szerint, de tömör) vers lett. Még tartozok vagy hússzal, ezt tessék megbocsájtani! :DD

El nem ismert költészet


Csupán tavaszi, friss,
üde levelek vagyunk,
sokan; alkotunk mi is,
de talán jobb, ha hallgatunk.

Kevés az igazi figyelem,
pedig szükségük van ránk,
de hiába hull el egy levél hirtelen,
nem történik változás.

Humusz leszünk majd,
mi, sokan, a levelek,
hogy együtt tanítsuk azt,
amit ember soha-soha nem érthet.

3 megjegyzés:

  1. Jó vers, és igaz, mert nehéz kitűnni. Nehéz a művésznek felhívnia magára a figyelmet. De hát nagy, éltető küzdelemmel minden sikerülhet! ;-)

    VálaszTörlés
  2. Ami talán mindkettőnkben megvan! :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klasszak a verseid, elolvastam egy párat :) Tetszenek :)
    Ha van kedved, nézz b hozzám ;) :)

    VálaszTörlés