2011. február 27., vasárnap

(Se férfival, se nővel...)

"Százféle módon ki lehet vezetni valakit az elme legsötétebb folyosóiról."
 (Dave Eggers)

Kicsit írok magamról is. A múlthéten három napot itthon voltam. Megnéztem pár filmet, olvasgattam. Végeztem Hernádi Gyulával. Annyira nem jött be, számomra talán egy kicsit túl elvont. Ellenben nézelődtem az Alexandra oldalán, és kiszúrtam magamnak egy pár könyvet. Jövőhéten azt hiszem, útba veszem a könyvtárat, megnézem hátha rendelkeznek valamennyi könyvvel azok közül, amik engem érdekelnek. Ha ez nem lenne elég, párat találtam olcsón neten, szerintem meg is fogom rendelni. Néha annyira sajnálom, hogy nem hosszabb az élet. Kezdek rádöbbenni, hogy annyi minden szép és jó van a világon. *.*
Olyan emberekkel vettem fel a kapcsolatot, akiket régebben kedveltem, és most sincs ez másképp. Remélem lesz alkalmam mindannyiukkal találkozni.
Köszönöm Internet, hogy vagy nekem! (ez itt a reklám helye: www.book.hu)
Íme a lista:






Itt meg a versem:

Se férfival, se nővel,
szontyolodva, kendővel,
bágyadtan, számkivetve nézek,
Nézek a világba és kérdem:
Mit számít az már?

Mi elmúlt, lesz még jövője?
Lesz még a korhadt fának termése?
Égeti-e a vágy a halott száját?
Bányászik-e még a nyugdíjazott vájár?
Mit számít az már!

Érdemleges-e a köszöntő,
Ami a múlttal, a jövőt,
a volttal a leszt említi?
A halottakat már úgysem segíti...
Már nem számít!

Férfival, meg nővel,
Mélyről feltörő örömmel,
Vitézként tekintetem rád szegem,
Nézlek téged és kérdem:
Számít bármi más?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése