2011. február 22., kedd

Beteg vagyok!

"Egyszerre rádöbbenek, hogy mindenki éli a maga csendes kis életét, és egyedül én vagyok őrült."
Jack Kerouac 

Néhány napja "kivagyok dőlve", ha lehet ezt így nevezni. Pontosabban itthon ülök a babérjaimon.

Fáj a torkom, hőemelkedésem van, köhögök, minden nyalánkság. Kaptam egy rakat gyógyszert, megint antibiotikumozok, meg sok teát iszok, és a sok zene és betű is segíti a gyógyulásomat :)
Sok számomra eddig idegen előadóval is megismerkedtem. Pl. Favez, The Eternal, vagy Eisley. Párat feltettem youtube-ra is.

Másrészt próbálok kiötleni újabb verseket, de úgy gondolom, nem erőltetem. Nem életcélom az, hogy tele írjam a verses füzetemet, erőltetett versekből, pedig jó úgysem születhet. Az elmúlt két-három nap egyetlen verse negatív dolgokkal átitatott kis műre sikeredett, de azért kellemes időtöltést kívánok hozzá! :)

Beteg vagyok!

Beteg vagyok!
Csupán hűsítő cseppek csurognak le
lázverte arcomon,
Csupán forró könnycseppek dörömbölnek
kikövezett utamon.

Beteg vagyok!
Halott arcomat halovány fény
vakítja el,
Eltemetett lelkem koporsója ég
odalenn.

Beteg vagyok!
Száz sebből vérző szívem
a létért dobban,
míg az egyetlen ép elme
Darabokban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése