2011. június 30., csütörtök

Ötlet, rendelés, mindennapok, stb...

Ismét bárminemű irodalmi alkotás nélkül jelentkezem. Egyre jobban elszontyolodva. :/
Nem hiszem, hogy említettem, de nemrégiben a Gólyakalifát olvastam Babitstól. Gyorsan sikerült is elolvasni, érdekesnek találom. Mindenkinek bátran ajánlom! ;)
Más: Hihetetlen, de kipattant egy ötlet - talán ennek is köszönhetően - a buksimból. Nem sokat árulok el róla, maradjon csak titok :p Szerintem alapvetően elég lesz annyi, hogy "Valóságba mosódott álom" címmel készítem a vázlatot, aztán majd hátha kipattan valami őrületes nagy cím, amivel bestseller lehet :DD A cím után egyébként szerintem nem lesz nehéz kitalálni, hogy valamilyen szinten kapcsolatba hozható a Gólyakalifával, bár igazából nem olyan szinten, mint arra a címből következtetni lehet - azt hiszem -.
Másrészt van néhány vers-csonk, régebbről, amit beszeretnék fejezni. Majd meglátjuk mi sül ki belőle.
A nap boldog eseménye: megjöttek a könyvek! Hogy milyen könyvek? :) Rendeltem minap 14 darabot, névszerint őket:

A házhoz szállítás ingyenes volt :))) Úgyhogy egy ideig elleszek, a kötelezők mellett :DD
Egyébként, azt hiszem, haldoklik a winchesterem. Ciripel, ráadásul most az utolsó bekapcsolásnál szinte másodpercenként, úgyhogy fel is adtam. Holnap beviszem a pc-be, rendezek velük valami "üzletet". Még elképzelésem szerint azzal is összefüggésbe hozható ez a probléma, hogy sűrűn "belaggol" a gépem, meg időnként másfél, időnként 5 giga helyem van a c-n...
Rengeteg teendőm van, angol, matek, olvasás, írás... meg még csináltunk programokat is. Remélem már nem fogok unatkozni. Holnap Szabadtéri, Szegeden; Madách Ember tragédiája. Kíváncsi vagyok rá, milyen színpadon. Könyvben tetszett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése