2011. június 19., vasárnap

Köszöntő!

Rég nem jelentkeztem. Túl vagyok az előrehozott tantárgyak szóbelijén is már. Sajnos föciből lerontottam 67%-ra, de túlságosan nem izgat, hiszen csak afféle kényszertantárgy volt. Az vigasztal, hogy az angolom 89-re sikerült. :)
Egyébként már nagyon vártam a szünetet. Annyi mindent szeretnék csinálni, de azt hiszem, hogy a fele sem fog sikerülni. :( Talán a zongorázás is csak gyerekkori álom marad, talán örökre (zongoráztam egy évet, de abbahagytam, és most szívesen újrakezdeném...:/ ). Tavasszal azt hittem, hogy sínen vagyok az életemmel. Aztán így most nyár elején rá kellett döbbennem, hogy nem úgy, ahogy hittem - inkább, mint nagyszerű, kedvenc magyar költőnk. (Elnézést a morbidságért).
Van pár könyv, amit el kell a nyáron olvasnom. Most még mindig a Gólyakalifát gyűröm. Nekem kifejezetten tetszik, bár még csak feléig jutottam el. Mindenkinek tudom ajánlani, aki eddig még nem olvasta!
Zenegyűjtő akcióba kezdtem, szóval mindenféle rock stílusból fogok szerintem linkelgetni a napokban. :))

Remélem hamarosan tudok szolgálni valamiféle irodalmi alkotással. :)

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Gratulálok az angol érettségin elért százalékodhoz, tényleg jó lett :))

    Hát.. ha ez vigasztal, én is tök sok mindent terveztem a nyárra, de sztem sz*r lesz megint... nah mindegy...
    én is nagyon remélem, h jelentkezel valami újjal ;)

    VálaszTörlés