2011. május 3., kedd

Előre hozott érettségi előtti rettegés

Zajlanak az események. Izgatottan készülök az angol-föci érettségire. Három, vagy több hét kihagyás után megeresztettem két "bulis" napot is. "Nagyon jó volt." Na mindegy. Ha még nagyon szeretném szaporítani a szót, érettségi szünetem is van, de "szorgalmasan" tanulgatok alatta.
Az elmúlt egy-két hét alatt, amíg nem írtam, két különböző bloggertől (Beatrix Bloodrayne és Barbee) kaptam meg ugyanazon "díjat". Ennek a "net-hagyománynak" nem szeretnék véget vetni, szó:
Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!

Ezúton is szeretném nekik megköszönni.
Hét dolog rólam:
1. Szeretem a lányokat (:
2. Szeretem a könyveket, bár sztem ez egyértelmű
3. Szeretem az autósportot és az autókat.
4. Szinte minden stílusú zenét szeretek, bár most az alter-rockra, gótikus metálra meg ilyesfélékre vagyok rászokva.
5. Nagyember szeretnék lenni :D
6. Nem szeretek angolul/németül beszélni.
7. Pesszimizmus, kételkedés nagyon jellemző rám :D

Sajnos nem tudok sok mindenkinek továbbadni ilyen "címkét":
1. Artair McKnight
2. Beatrix Bloodrayne
3. Barbee

Végül egy fajin zene:

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen!
    Előre is sok sikert kívánok az érettségihez és a tanuláshoz:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi!! :-D Már kaptam kettőt előtted, ezért ezt most nem tudom kitenni, de nagyon köszi tényleg! :-) ^^

    VálaszTörlés