2011. április 19., kedd

Halál előtti pillanatok


Nem jelentkeztem régóta. Sajnálom. :/ Az a fránya előrehozott érettségi :S de muszáj! :))
Neki feküdtem pár novellának is közben (írom), meg még mindig a múltkori könyveket nyúzom (olvasom). Meg a kötelezőket! Legutóbb az Árvácskát (ami tetszett), meg az Édes Annát (kevésbé tetszett) olvastam el.
Egyelőre itt egy vers, aztán valamikor lehozom az első felét a novellának! :D

Halál előtti pillanatok

A szoba.
Gyász öleli körül,
Szivárvány a fala,
pedig semmi sem gördül.

Egy zongora.
Áll némán és figyel;
hamis az élet dala,
mégis játszani kell.

Kiszáradt kert,
elhamvadt virágok;
helyettem is létrejönnek
új, friss világok.

Egy ágy.
Megszáll a semmi,
Eltipor a vágy,
nem tudok felelni:

Porba hull a szellem,
Megtörik a lét.
Én így halok meg,
Mielőtt végleg meghalnék.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Gyorsan végiggördül rajta az ember, de mégis sok mindent benne hagy. Köszönöm! ^^

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett! Annyira tetszett! O.o
    Eszméletlen, de komolyan! Gratulálok!^^
    Kifejezetten tetszik, hogy ilyen kis könnyű.
    ;) :) Ügyes vagy.

    Kitettelek a blogomba,

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtöknek! :)
    A kitételt (vagymit :D), pedig külön köszönöm! Ha tudnám, hogy kell én is kitennék pár blogot (hogy kell? :DD)

    VálaszTörlés
  4. Tervező nézetben modul hozzáadása (mondjuk jobb oldalon), és ott van olyan, hogy "Bloglista", azt válaszd! :-)

    VálaszTörlés